Matematisk Afdeling Institut for Matematiske Fag

Halvvejstest i 2AN

Ialt 113 2AN deltagere tog halvvejstesten i uge 46. Hver deltager gav sig selv point (mellem 0 og 10) hvor hvert delspørgsmål. Gennemsnitscorerne er angivet i skemaet nedenfor:

Spørgsmål  Gennemsnit Udaf max point
Opgave 1 (i)  7,7  10
Opgave 1 (ii)  6,8  10
Opgave 1 (iii)  6,1  10
Opgave 1 (iv)  8,0  10
Opgave 1 (v)  7,6  10
Opgave 2. A^{∘}  5,0  10
Opgave 2. \overline{A}  7,8  10
Opgave 3. ∥f_{n+1} − f_{n}∥_{u}  7,6  10
Opgave 3. Cauchy følge  5,1  10
Opgave 3. Konvergent?  7,3  10
Opgave 4  5,5  10
Ialt  74,5  110